غبار خانه دل

یک قدم بیشتر از پدرانم و یک قدم کمتر از آیندگان

غبار خانه دل

یک قدم بیشتر از پدرانم و یک قدم کمتر از آیندگان

غبار خانه دل

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید...

یاد گذشته بخیر

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۲، ۰۵:۴۲ ب.ظ

سلام

یاد گذشته بخیر، چقدر اینجا شلوغ بود یه زمانی،چقدر احساس پیری دارم...

اینجا منو یاد خیلیا میندازه. خوب،بد،دوست داشتنی

آدمایی که قطعا هیچکدومشون دیگه به اینجا و من فکر نمیکنن؛ ولی اگه یه روزی دوباره گذرتون به اینجا افتاد حتما برام یه پیام بنویسین

امیدوارم از جنگ جهانی سوم زنده برگردید...

 

۰۲/۱۰/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
دایی مشتی

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۰۲ ، ۱۹:۴۷ امیر.ر. چقامیرزا

سلام.سلام.سلام

خوب هستین دایی مشتی عزیز؟ چقدر خوب که یک پست تازه گذاشتید

پاسخ:
سلام
راستش خودمم نمی دونم که خوبم یا بد ،ولی هستم و از این موضوع اطمینان دارم.
اره هنوز یه وقتایی یاد اینجا می کنم، ناسلامتی من از قدیمیای اینجام
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">